کلاه فارغ التحصیلی چیست ؟

آشنایی با کلاه فارغ التحصیلی

یکی از بهترین نماد های جشن فارغ التحصیلی برای تمام سنین  لباس و کلاه میباشد در مورد ویژگیهای لباس در مقالات پیشین گفتم امروز میخوام  درمورد کلاه فاغ التحصیلی صحبت کنیم

ویژگی‌های کلاه فارغ‌التحصیلی که به عنوان یک عنصر مهم در مراسم‌های فارغ‌التحصیلی مطرح می‌شود، عبارتند از

شکل و طراحی: کلاه فارغ‌التحصیلی معمولاً دارای شکل و طراحی خاصی است که به تم مراسم یا نوع دانشگاه اشاره دارد

رنگ: رنگ کلاه میتواند سلیقه ای به دلخواه شما و یا با رنگ‌های معین مدرسه یا دانشگاه هماهنگ شده باشدبه طور کلی از لحاظ رنگ و جنس بایستی ست لباس باشد.

مواد با کیفیت: برای دوام و ماندگاری باید مواد با کیفیت برای ساخت کلاه استفاده شود به گونه ای که شکیل باشد صفحه ان از مقوای بی کیفیت نباشد که تاب برندارد  کاملا روکش پارچه داشته باشد

هیچ اثری از چسب منگنه یا سایر مواد مصرفی در کلاه دیده نشود

جزئیات دوخت: دوخت‌های دقیق و جزئیات مرتبط با دانشگاه یا مراسم می‌تواند زیبایی کلاه را افزایش دهد هنگامی که اموزشگاه ها یا دانشگاه ها آرم مخصوص  خود را روی کلاه گلدوزی  کنند زیبایی ان را دو چندان میکند و باعث نوعی تبلیغات برای آن مجموعه میگردد.

تناسب با سر: کلاه باید به اندازه سر باشد و راحتی لازم را داشته باشد همچنین ارتفاع ان باید به گونه ای باشد که نه انقدر کوتاه نباشد که حالت عروسکی بگیرد و با حرکتی بیوفتد  و نه انقدر بلند که جلوی چشم را بگیرد.

تشخیص کلاه با کیفیت از بی کیفیت آسان است حتی از مقایسه عکس ها مشهود است. از فروشگاه هایی خرید کنید که نمونه دوخت واقعی مجموعه خودشان را به شما نشان میدهند. عکس ها  باید از نزدیک باشد تجربه فعالیت طراح و خیاط در عکس نمایان است برای خرید  چنین محصول خاصی  حساسیت به خرج دهید . بعضی همکاران خیاط حرفه ای هستن اما سابقه تولید صنایع دستی و کلاه را ندارند از این رو باعث هدر رفتن هزینه شما میشوند . به  عکس زیر توجه کنید ….

                                                                           

حالا بهم بگین  به چی احتیاح دارید؟ یه کلاه با کیفیت و قیمت مناسب؟ پس این جا کلیک کنید

به راحتی مدل ها رو ببینید هر کدوم مناسبتون بود انتخاب کنید

اگر نیاز به مشاوره دارید با من تماس بگیرید 09128188350

 سوال و نظراتتونو برام بنویسید مطمئن باشید خیلی کمک میکنه تا محصولات متنوع و منتاسب با نیازتون تولید کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *