برای دکوراسیون هالوین از چه چیزاییی استفاده میشه؟

 

1. تزیین پرده‌ها و درها: از پرده‌هایی با طرح‌های هالووینی استفاده کنید و درب ورودی را با کاغذهایی با طرح‌های حوش وحشی، کدو تنبلان و ارواح تزیین کنید.

 

2. تزیین میز و صندلی‌ها: روی میز پارچه‌هایی با طرح‌های هالووینی قرار دهید و صندلی‌ها را با پارچه‌های هالووینی پوشانید.

 

3. تزیین دیوارها: دیوارها را با استفاده از استیکرهای هالووینی، کاغذهایی با طرح‌های ارواح و اشیاء ترسناک تزیین کنید.

 

4. تزیین میز شام: میز شام را با فواره‌های جعبه‌های شکلاتی هالووینی، کدو تنبلان و موز تزیین کنید. همچنین، شمع‌هایی با طرح‌های هالووینی روی میز قرار دهید.

 

5. تزیین میوه‌ها: میوه‌ها را با قلم مو و جوهر غذایی به شکل ارواح و هالووینی تزیین کنید.

 

6. ساخت پریچهرهای هالووینی: از کاغذ سیاه و سفید یا کارتن برای ساخت پریچهرهای هالووینی استفاده کنید و آن‌ها را در سراسر منزل قرار دهید.

 

7. تزیین شمعدان‌ها: شمعدان‌ها را با استفاده از برگ‌های خشک شده، کدو تنبلان و اشیاء ترسناک تزیین کنید.

 

8. ساخت ارواح ترسناک: از کاغذهایی با طرح‌های هالووینی استفاده کرده و ارواح ترسناکی را بسازید و آن‌ها را در سراسر منزل قرار دهید.

 

9. استفاده از نورپردازی خاص: از چراغ‌های رنگی و نورپردازی‌های ترسناک برای به وجود آوردن اتمسفر هالووین استفاده کنید.

 

10. تزیین میزکار: میزکار را با اشیاء هالووینی مانند جعبه‌های شکلاتی، کتاب‌های ترسناک و اشیاء ترسناک دیگر تزیین کنید.

 

با این ایده‌ها میتوانید دکوراسیون هالووین خلاقانه و ترسناکی برای خانه خود ایجاد کنید.

از کدو به عنوان یک نماد هالوین استفاده می‌شود زیرا در تقویم سلطنتی پادشاهی انگلستان، 31 اکتبر روزی بود که مردم به سوی اتاق های خوابشان رفته و روز بعد برای جشن هالوین از خانه هایشان خارج می‌شوند. همچنین در این روز، مردم به خانه همسایگان خود می‌روند و از آنها غذا می‌خواهند. برای جلوگیری از این موضوع، مردم کدو را برای تزئین درب و پنجره خانه هایشان قرار می‌دهند تا بگویند که آنها نیز غذایی دارند و از خانه خود خارج نمی‌شوند. از آن زمان به بعد، کدو به عنوان یک نماد هالوین شناخته شده است.

در واقع، هیچ دلیل خاص و علمی برای استفاده از کدو به عنوان نماد هالووین وجود ندارد. معمولاً انتخاب نمادهایی مانند کدو برای جشن‌ها و رویدادها بر اساس تاریخچه، سنت‌ها، داستان‌ها و فیلم‌های مربوط به آن رویداد صورت می‌گیرد. این امر ممکن است به دلیل جذابیت شکل هندسی کدو، استفاده گسترده از آن در تزئینات هالووین و شناخته شدن آن به عنوان یک نماد هالووین در فیلم‌ها و کارتون‌ها باشد. بنابراین، استفاده از کدو در هالووین بیشتر به دلیل محبوبیت و شناخته شدن آن در فرهنگ جشن هالووین است و دلیل علمی خاصی ندارد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *